piątek, 24 sierpnia 2012

Produkty spożywcze na piękną skórę, paznokcie i włosy :)

Hej! Teraz to już naprawdę postaram się pisać tutaj regularnie! :) Przepraszam za tak długą nieobecność.
Co u mnie? Hmm . jeśli chodzi o moją dietę to jest coraz lepiej :) Dąże do celu małymi kroczkami.
Stałym elementem w mojej diecie zostały pyszne koktajle na bazie jogurtu naturalnego,i przeróżnych owoców. Naprawdę są 100 razy lepsze niż jogurty ze sklepu,i zdrowsze! :)
Paznokcie - Wczoraj spiłowałam moje, średnio długie migdały,na rzecz krótkich kwadracików.Nawet się prezentują, tylko czekać aż podrosną.
Włosy -Rosną sobie,rosną! ;P Myje, odżywkuje, maseczkuje, nie prostuje i widzę różnicę :D
Zamierzam przy najbliższej okazji zakupić olej do włosów. Zastanawiam się nad olejkiem kokosowym Vatika a rossmanowską Alterrą, i chyba wybiorę tą pierwszą :)

OK! To tyle :) Przygotowałam dzisiaj listę produktów,które pomogą nam cieszyć się pięknymi paznokciami,włosami i skórą. Postanowiłam podzielić się nią z wami, bo może któraś z was, podobnie jak ja,również pragnie zmienić swoją dietę na zdrowszą :) Lista tych produktów jest niepełna.Kierowałam się tutaj akurat moimi preferencjami żywieniowymi,i nie zamieściłam tam małży,krewetek,wątróbek,serc. itp. ... :)

PRODUKTY SPOŻYWCZE NA PIĘKNĄ SKÓRĘ,PAZNOKCIE I WŁOSY:



MARCHEW,ŻÓŁTKO JAJA,NATKA PIETRUSZKI,SZPINAK,DYNIA,MANGO,MORELE,KOPER,SAŁATA,POMIDORY,ŚMIETANA 18%,SER ŻÓŁTY PODPUSZCZKOWY,PAPRYKA,PIETRUSZKA,KALAFIOR,TRUSKAWKI,POZIOMKI, KIWI,CYTRYNA,POMARAŃCZE, CZERWONA I BIAŁA KAPUSTA, CZERWONA POŻECZKA,OLEJ SŁONECZNIKOWY,OLIWA, ORZECHY WŁOSKIE, ORZECHY  ZIEMNE, ORZECHY LASKOWE, PISTACJE, MIGDAŁY ,BANANY, MASŁO,MĄKA PEŁNOZIARNISTA,JAJA,MLEKO,DROŻDŻE,OTRĘBY PSZENNE,PESTKI SŁONECZNIKA,CAMEMBERT,GROCH SUCHY,FASOLA SUCHA,SZYNKA WIEPRZONA,KASZA GRYCZANA, RYŻ BRĄZOWY, GROSZEK, CHLEB GRAHAM, CHLEB RAZOWY, TŁUSTY TWARÓG, GRZYBY, ŁOSOŚ, CHUDY SER, SZPINAK, TŁUSTE MLEKO, JOGURT, ZIARNA SOJI, RYBY, DRÓB, SERY ŻÓŁTE, SERY BIAŁE, MLEKO, RZEŻUCHA, KAPUSTA, MIĘSO ,ZIEMNIAKI, BURAKI, ROŚLINY STRĄCZKOWE,ORZECHY,KASZA JĘCZMIENNA,  ORZECHY, CZEKOLADA,KAKAO, PESTKI DYNI,  KUKURYDZA ,SOCZEWICA, MIĘSO, RYBY, TWARÓG, BROKUŁY, CHUDE MIĘSO, CHUDE MLEKO, POKRZYWA, SKRZYP, CHUDY SER, TUŃCZYK, SUSZONE,BRZOSKWINIE, PEŁNE ZIARNO, SOJA, SZPARAGI,KURCZAK,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz