czwartek, 26 lipca 2012

Plany,plany,plany! :)

Hej :) Bardzo Was przepraszam,że tak dawno nie pisałam. Zapomniałam hasła :<
Chwała Bogu,doznałam wczoraj wieczorem olśnienia,i oto jestem! :)
A więc ... ostatnio w Shape'ie natknęłam się na 3 rady Michaela Mantella,które pomogą nam osiągnąć fitnessowe cele,i uzyskać motywacje do ćwiczeń :) Muszę przyznać - to działa. Dodatkowo, do gazetki dołączone było DVD z ćwiczeniami cudownej Ewy Chodakowskiej :)
Dzisiaj zamierzam zrealizować punkt 3.  Jadłospis jaki planuję na dziś i ćwiczenia które planuję wykonać :)
Oto mój zaplanowany jadłospis na dzisiejszy dzień:
9:35 - 3 kromki ciemnego chleba z ziarnami(chleb tostowy),masło(odrobina),3 plasterki drobiowej wędliny,1/2 pomidora, 1 ogórek gruntowy.
12:35 - Jabłko
15:35 - Zupa pomidorowa, 100 g pełnoziarnistego makaronu.
17:35 - mały banan/jogurt light
19:35- sałatka: sałata,pomidor,ogórek,papryka,jajko,winegret.
Zaplanowane ćwiczenia:
-40 km na rowerze stacjonarnym
-1h na rolkach
-Brzuszki
Wykonane ćwiczenia:
-Rozgrzewka z Ewą Chodakowską,
-Zmodyfikowana żaba,
-Skośny rowerek.
-Ćwiczenia na brzuch i nogi,które nie wiem jak nazwac :P
Mam nadzieję że mój plan się powiedzie :) Wieczorem napisze czy mi się udało.Mam nadzieję że dam radę! :Dp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz